tisdag 26 januari 2010

Yes

Har ni förresten sett att de säljer Yes i den gamla plastflaskan nu?
bilden har jag googlat fram.


Jaha, spinning efter jobbet, ska försöka hitta lusten, är lite svårt när man har suttit 8 timmar på jobbet och bara vill hem. Känns lite B att åka dit enbart för 30 minuters spinning, men coren va fullbokad denna gången också. Nä, lika bra att åka dit, vet ju att jag blir mycket piggare efteråt.
Inget planerat ikväll, såg fram emot House, men det blev jag snuvad på, för det va inte säsongsstart förrän nästa tisdag. Undrar vad Elina och Richard ska göra?

5 kommentarer:

  1. Vi har inte gjort ngt alls, förutom gympa med Linus..Synd att jag inte läste lite tidigare =)
    Får ta en skräckis med godis-svull nu snart ;)

    SvaraRadera
  2. SANDRA. Jag såg dig på Lokomotion idag. Jag satt nere i stora salen och väntade på att Zumban skulle starta och då gick du på "balkongen" mot entren.

    Nöt inte skrika på dig för de va fullsatt i salen.

    Hoppas spinningen gick bra! KRAM

    SvaraRadera
  3. Elina: Ja, det tycker jag! bestämde vi lördag kväll nu när Jonte o Richard pratade?

    Louise: Haha, nej, det hade vart pinsamt! Kul att ni fick plats, hur var det? mycket hopp o studs, lätt att hänga med? Spinningen gick bra, men jag tror jag kan utöka till en timme nu! :D

    Kram på er!

    SvaraRadera
  4. De är en del "korografi", benen och armarna hänger inte riktigt med ibland. De är 2 nya danser varje Tisdag som ska läras in, så de är rätt tufft. Men jävligt roligt.

    Hon berättade att de är fullbokat på Zumban varje Tisdag redan 7.15 så vi har haft jävligt mkt tur när vi fått plats.

    Spinning är jädrigt nyttigt oxå, kanske hänkar på dig ngn gång.

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Oj, det låter alldeles för svårt för mig, jag har såna problem med koregarfi, kan ju inte ens gå på aerobics! Och sen två nya danser varje vecka, jisses! :D
    håller mig nog till spinning.
    ja, du får ta o följa med! fredagar får man boka rätt tidigt, då går jag både på core och spinning a 30 min, tisdagarna är det färre. kram!

    SvaraRadera