fredag 8 januari 2010

vildsvin i pulkabacken

Nu har jag äntligen fått träffa mini-em! Hon va världens sötaste lilla tjej, helt perfekt låg hon i mammas famn och sussade med en nöjd min. Ville, 2,5 var helt lyrisk över sin nya lillasyster när han visade henne för mig. Sötnosar!

Ikväll har vi haft Elina, Richard och Linus på besök. Kikade på Let's Dance och svullade i godis, mums! Vid 22 gick vi ut och åkte pulka ett par gånger, mer hann vi inte för vildsvinen var och bökade i skogen bakom, så vi skrämde upp varandra och stackars Linus, så vågade vi inte gå upp i backen mer. Äckliga grisar! Tycker dom är så läskiga!

Ska lägga mig snart, så jag kommer upp i tid imon. Måste hinna städa och baka lite inför kalaset på söndag.

1 kommentar:

  1. Haha, ja stackars Linus..Han pratade om vildsvin halva vägen hem, sen somnade han ;)

    SvaraRadera