onsdag 27 januari 2010

loppisrunda

Känner igen dessa, men kan inte placera, någon som kan hjälpa till?

Hittade 8 vinglas, fyra av varje sort. Behöver fler och det är kul att blanda!

Böjde till en liten "sweet" medans jag kikade på Robinson.

Fann även denna lila söta kruka som jag genast planterade i!

kunde inte motstå denna söta gräddsnipan!
mamma undrar var jag ska göra av allt jag köper, hihi.
tanken är att rensa ur lite då och då och sälja vidare till andra på loppisar.
det är ett evighetsgöra, att fynda perfekta saker på loppis och auktioner.
mycket av det jag har kan jag låta loppa vidare,
skulle tro att ungefär 2 saker av 10 kommer jag behålla till mitt alldeles egna hus sen.
först ser man guld överallt, sen inser man att det smugit sig in en hel del kattguld och ju erfarnare loppoman man blir,
desto mer rent guld har man med sig hem efter sina vaskningståg!
jag är väl fortfarande lite av en kattguldssamlare,
men desto mer tycker jag om mina guldklimpar!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar