fredag 1 januari 2010

Fira nyår med ett dopp!

Sådär, då var 12 slaget avklarat! Åkte in till Karlskrona och kikade på det stora fyrverkeriet inne vid Bortmästarekajen. Riktigt fint var det. Lite synd att det var så disigt dock, för lite av effekterna försvann. Nu sitter vi och kikar på Mr & Mrs Smith, för typ 3:e gången.
Verkar som att Em's bebbe valde att vänta tills 2010 tros allt! :D
Finaste bilden! Hihi, nej, ska man fota raketer ska det vara med stativ och lång slutartid.
Dom här dårarna var ute och sprang på isen under 12 slaget, hoppade, gjorde snöänglar och härjade.
Gå in för helvete, innan ni trillar i hinner jag tänka och så "plupp" så ligger alla 3 i en vak, mitt ute i Borgmästarefjärden!
Påväg ut är även 2, uppenbarligt dumma, brudar, som istället för att vända och springa tillbaka när de ser att killarna är påväg upp ut vaken, istället fortsätter ut med sina strumpbyxor, kort korta kjolar och 10 cm's klackar!
Och vad händer? JO, dom går också ner sig i en vak! Vad tänker folk med egentligen?
Herrejesus var nervös jag var, stod där på helspänn, innan jag såg att killarna snabbt var där och drog upp dem! Kändes som en evighet innan allt var över, fast det i verkligheten bara rörde sig om högst ett par minuter från att killarna gick igenom, tills att de två tjejerna blev uppdragna igen.
Nu när allt gick bra, så passar jag på att roa mig på deras bekostnad och påpeka att de formodligen var först med att ta årets första dopp..
God fortsättningen på natten!


1 kommentar:

  1. haha vilka idioter asså... får fan skylla sig själva hihi
    Gott nytt år.

    SvaraRadera