onsdag 13 januari 2010

tråkig onsdag

Vår snöiga infart.

Godmorgon alla! Va skönt det var att höra att det gick bra för Linda och att en liten tjej tittade ut! Nu ska det bli roligt att följa deras liv som nyblivna föräldar på hennes blogg!

Själv sitter jag på jobbet och inser att veckoansvarig har satt mig på typ alla uppgifter, men va bra, då kan ni andra gå hem nu då, så sköter jag det här! Suck..

Igår var jag duktig och tränade spinning, vilken kondis jag fått, pallade vara med hela passet, med ökning av motstånd och allt! Coren efteråt var sådär, tjejen var ny på passet och verkade vilja få med allt på en halvtimme, så det kändes som att vi bara ändrade ställningar hela tiden istället för att träna mage/rygg.
Men jag är ju van vid Annikas lugna tempo, så jag ska ge det en chans nästa tisdag också, då vet jag ju vad som väntar och kanske hänger med i svängarna lite bättre. Känner faktiskt lite i magen iallfall, så så illa kanske jag inte hängde med trots allt.

Imorgon är det rida igen, Lottis skickade ut mail om att hon skulle starta en ny hoppgrupp för vuxna och den anmälde jag mig i. Vet dock inte om den börjar redan imon, eller om vi rider tidigare, för det fick vi också sms om. Men jag har inte hört någonting om någon faktisk ändring, men det är väl lika bra att dubbelkolla innan man åker dit, är ju inte alltid all information når ända fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar