måndag 25 januari 2010

ralf!


Helt otroligt, vilken morgon! Ralf är i Morgonpasset och hela min måndagmorgon är gjord!

Och som grädde på moset, dom läste upp min fråga till Ralf! :D Han har ju blivit pappa nu och min fråga var om dottern Elvira var lik honom. Det visade sig att hon var väldigt lik, "det är så likt så det ör overkligt" hon hade hans mun och näsa. Förresten så ska jag inte missa när Ralf är med i "Dom kallar oss artister" om några veckor*. Lyssna på hela intervjun, eller bara min fråga här. Välj Morgonpasset i P3, måndag 25 januari och bläddra till del 5, och spola fram 16 minuter!


*ons 10 feb 20:30 Dom kallar oss artister
Del 4 av 8. Ralf Gyllenhammar från Göteborgsbandet Mustasch är svensk hårdrocks störste underhållare, och har övertygat på de flesta svenska scener värda namnet. Nu är det Finlands tur. Dom kallar oss artister följer med Ralf och Mustasch på turné i ett vintrigt och mörkt Finland. Ralf berättar också om sitt största musikaliska minne, framför tv:n som nioåring. Han tipsar dessutom om sina musikfavoriter just nu.
* Även i SVT1 11/2, SVT2 12/2 och SVT2 14/2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar