måndag 11 januari 2010

besök

Sitter och tittar på Familjen Annorlunda och funderar på om jag inte vill ha 3 kottar trots allt. Har alltid tyckt att två barn är jämnt och bra, men det är rätt mysigt med en stor familj! Men, men, det behöver jag inte fundera på nu, även om jag blev väldigt sugen idag när Frida med familj var här. Leon är ett sånt charmtroll, sitter och skrattar och gör miner och Natasha är så stor och förståndig, känns ju som det var igår hon var liten!


Fick en present av Frida också, så gulligt!

Drack lite kaffe och gosade med Leon, sen gick vi tjejer ut och åkte snowracer medan killarna myste vidare framför teven.
Det var så kul att vi pratade om att åka till Alljungen en dag, hade vart riktigt mysigt! Åka pulka, grilla och umgås!

Nehej, nu måste jag packa ihop träningskläderna, ska med Annika på spinning och core imorgon. Nu får det vara slut på "juluppehållet", nu ska konditionen ökas! J ska också få ett träningskort på Loket, så då kan jag börja styrketräna tillsammans med honom, blir inte av att jag gör det ensam. Okej, nu hittar jag allt utom min ena joggingsko?

3 kommentarer:

  1. Haha, ja det var roligt. Vilka dagar var det som du kunde på nästa vecka, Frida

    SvaraRadera
  2. Japp nu ska här tränas! Hej hå hej hå...

    SvaraRadera
  3. Frida: jag kan än så länge alla dagar nästa vecka utom torsdag, har ridningen då. Men om vi ska till Alljungen får vi nog ta det till helgen, för man vet aldrig hur länge snön ligger kvar här. Röbebybacken är ju upplyst, så den kan vi ta en vardag. Fundera på det! :)

    SvaraRadera