söndag 9 januari 2011

söndag

Passade på att köpa lite saker som jag behövt ett tag när vi ändå var uppe på Börjes. De översta ridbyxorna behövde jag egentligen inte, men tyckte de var så snygga och så satt de som ett smäck!
J och jag kom fram till att detta skulle bli min födelsedagspresent, istället för att han ska komma på nåt bara för att det ska vara en överraskning, så betalar han detta och så slipper han fundera mer på det och jag är nöjd!
Hittade såklart lite saker inne på varuhuset också, men de redovisar jag lite senare.

Ska jobba en stund till innan det är dags att dra sig hemmåt, vi ska på vårt första "vattenmöte" kl 15. Vi har ju vattenpumpen på vår tomt och några andra familjer använder också det vattnet, så vi får väl se vad mötet går ut på.

Senare ikväll ska vi till Manne & Jenna för lite söndagsmys, mat och film.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar