torsdag 17 september 2009

snabb uppdatering


Har vart hos momo o mofa hela kvällen och målat deras hall. Jag säger bara aldrig mer måla vävtapet! Idag målade jag upp 7,5 liter färg på drygt 2,5 timme och jag kom inte längre än 1,5 vägg och mormors hall är liten! Pust..

Va hos Frida i förrgår och hälsade på. Skulle köpa några pojkkläder på Lindex med d va fan inte mycket dom hade, till tjejer fanns det däremot i överflöd! Slutade med att jag köpte en svart o en brun o vit randig body med svarta plyshmysbyxor.
Och Frida hade minsann köpt en "present" till mig med! Hon hade vart på loppis och hittat en gammal apotekarflaska som jag samlar på och köpt den till mig, så gulligt av henne! Blev skitglad! Glömde säga att lillemannen var den absolut sötaste bebisen jag någonsin sett! snäll och söt och alldeles underbar! ^ - ^

nehe, nu blir det bingen, ska upp tidigt imon och åka ner till malmö för en synundersökning. känns lite nervöst, tänk om dom bara pratar grekiska och jag inte fattar nånting! slutar med att dom sätter in två porslinsögon istället... :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar