torsdag 24 september 2009

30 minuter kvar och fredag imon..

Sitter och rensar lite på hårddiscen, just in case man skulle få foten. Det är så mycket man samlar på sig, både texter, bilder, dokument och mail! Helt otroligt, förr räckte det att man städade sitt rum..

Egentligen borde jag skaffa en backup till alla mina foton, skulle vara en total katastrof om allt försvann! Och så dålig på att framkalla papperskopior också! Men nu för tiden har man ju datorn som fotoalbum så det känns lite overkill..

Ikväll ska vi åka till Perstorp för Idol och matlagning, får se vad som bestäms, men det pratades om ost och skinkpaj med marängsviss som efterrätt. Mmm!

Det kliar alltid så förbenat i mina inredningsfingrar när jag är där uppe, det finns så många möjligheter! Just nu känner verkligen extra mycket hur jag saknar ett alldeles eget hus som jag får göra som jag vill med och som är bara mitt!

Jag vet precis hur jag vill ha det, men just nu finns det så många käppar i hjuen att jag börjar tappa både ork, lust och hopp om att någonsin hitta det perfekta hemmet att förverkliga mina drömmar med! Det tär verkligen på en att ständigt vara på jakt, ständigt bli besviken och att alltid ha skiljda åsikter! Suck..

OJ, va glad jag blev nu på en handvändning! Hittade just det perfekta huset som jag VET att darling kommer älska!!
Återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar