fredag 4 september 2009

SMS-bus

Jag busade igår och skickade in ett SMS till tävlingen på Din Gata i P3 och Cynthia läste upp det!

Lite kul faktiskt, även om jag inte vann nån "Goodie-Bag"! :D  

Är lagom mör i rumpa och lår efter ridningen igår, men d känns gott att ha träningsvärk i magen!

Funderar på vad jag ska hitta på efter jobbet nu när jag får gå en hel timme tidigare. Shoppa lite på stan kanske? 

Det ska bli så underbart med helg! Tycker 3 dagars helg borde införas,  man hinner ju inte med hälften av det man planerat på två ynka dagar..

Inga loppisbesök inplanerade i helgen, däremot ska vi har bygg och pysseldag hemma imon. Sotarstege ska upp på taket, sen ska vi börja riva ut i lilla badrummet nere. Så jag ska kolla in lite olika badrum och mäta lite o sådär så man kan börja planera! :D

Tänkte mig något svart och vitt i gammaldags lantig stil.

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar