onsdag 2 december 2009

pyssel framför teven



Har suttit och pysslat, bland juliga bloggar och teveprogram i bakgrunden. Perfekt att göra många saker samtidigt, då räcker tiden lite längre!
Köpte en röd plåtfilidutt med ställning och fyra små krukor på Jysk häromdagen och sprayade allt vitt. Så det var bland annat den jag satt och pysslade med, blev rätt nöjd faktiskt, kolla före och efter resultatet till vänster!

Det vackra fönstret på översta bilden var jag ute och hittade i Lilla Skolan igår. Det är svärmor som har samlat på sig en massa saker, hon är lika antik- och loppistokig som jag, så det finns endel juveler!



1 kommentar:

  1. Nämen hej.

    Kul att du tittade in hos mig så jag hittade dig.

    Vilken fin blogg.

    Å vad myser det låter med höns och ett gammal skola.

    Jag tittar in igen.

    Ha det gott.
    Linda

    SvaraRadera