onsdag 30 december 2009

det oplanerade nyåret


Undrar om jag och J är de enda som inte har något planerat till självaste nyårsafton? Familjen sent ute, det är vi det.

Funderar på att gå en runda på stan efter jobbet, kanske smita lite tidigare nu när det är så lugnt. Har inte vart inne i stan alls på rean, bara i Kalmar. Där hittade jag såklart lite julsaker på Ikea, samt ett par rosa jeans och en cardigan med vingar på ryggen, på Carlings.

Känns skönt att ta det lite lugnt med shoppandet, annars blir det lätt en massa impulsköp bara för att det är "så billigt". Har gjort alldeles för många såna i min dag, som nu bara ligger i garderoben och undrar när de ska användas.

Mitt sämsta impulsköp någonsin måste ha varit den cerisa jackan jag köpte på H&M under gymnasiet. Fruktansvärt ful och jag har inte använt den enda gång. Haha.


Ska höra om Elina och Rickard vill kolla på en film ikväll igen, har blivit rätt ofta nu för tiden. Eller dom kanske är tjera på oss nu, haha. :)

1 kommentar:

  1. Haha, ne ingen risk =) alltid kul med sällskap!! Dock har jag inte riktigt hört det uttrycket - tjera ;) Filmkväll till helgen kanske??

    SvaraRadera