söndag 13 december 2009

äntligen julstämning


Idag har jag fått min efterlängtade julstämning! Tror det var Luciauppvisningen i stallet blandat med sillinläggning och köttbulletillverkning som hjälpte till.
Hittade en ynka julklapp, har 3 kvar, plus till J.
Men vi funderar på att köpa nåt lite dyrare ihop istället, känner inte att jag önskar mig något speciellt mer än en hushållsassistent och en ny stereo från Tivoli.
Får bli det ena av de två, sen fyller ju jag år relativt snart, så ska önska mig pengar istället julklappar och födelsedagspresenter.

Vänta lite.. en v ä r m e f i l t behöver jag ju! Såg precis reklam från OBH Nordica..





2 kommentarer:

  1. Idag fick jag också en Julrusch och rensade hela huset!

    Undrar vad han blir mest glad åt...
    Jag har köpt allt på nätet - blev en massagedyna fån Nordica tror jag - med uppvärmning - den blir till hela familjen - längtar så till Julen!

    Läcker blogg du har!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  2. Kul att höra, det värmer! :)

    Nätshopping kanske man skulle testa istället, slippa all trängsel på stan!

    Han gillar matlagning mer än jag, så jag tror han blir lika glad för båda! :D

    Kram Sandra

    SvaraRadera