onsdag 5 maj 2010

drömhuset!


Onsdag och ännu ett drömhus siktat. Bra läge och snyggt & stilfullt renoverat! Stora luftigt ytor och stooor tomt! Stall till mig och maskinhall till J! Underbart!
Dessvärre, eller vad man ska säga, så har min kompis redan spanat in sig på det och ska buda, så det känns lite som att trampa på hennes tår. Vi har givetvis sagt att vi inte får känna så, ett hus är ju en så otroligt stor grej, skulle väl säga den största i livet efter barn!
Förmodligen är det ju ändå femtioelva personer till som kommer vara med i budgivningen, eftersom alla jag klänner som letar hus vill ha just ett sånt. Och priset kommer antagligen bli högt, så vi får väl se oss om i stjärnorna efter detta huset. Priset är väl egentligen redan från start över vår budget, men man kan ju alltid drömma och visst är det fint!




















1 kommentar:

  1. Sötlök. Vi pratade ju om detta innan. Bara för att jag sett huset innan dig betyder ju inte de att du ska skippa försöka kämpa för dn dröm. Riktig vänskap förstår att man inte kan tänka så. Jag vill att du ska gå på visning och se om du vill ha de efter de. Om 10 år så kommer du ångra dig. Jag är inte värd att backa för... ;)
    Kram

    SvaraRadera