torsdag 18 mars 2010

maratonmöte

Sitter och förbereder mig mentalt för ett 6 timmarsmöte. Efter det är det after work med middag och dans, ska bli riktigt kul!
Det var klädsel jeans ochjag trodde jag hade den perfekta outfiten, men uppenbarligen så hade jag missat prova klänningen i butiken, för den satt som ett korvskinn och var alldeles för kort och alldeles för liten över brösten, så det såg inte riktigt klokt ut!
Istället fick jag ta ett par jeanstights med ett svart, lite längre linne under en tröja, som jag får ha på kvällen. Ja jisses, tänk om jag inte provat klänningen igår, då hade jag stått där med skägget i brevlådan!

Jag blev för övrigt skitnöjd med klippningen igår, klippte upp liiite i nacken, så det blev en sluttande page. Sen skulle vi göra slingor för att komma närmare min naturliga hårfärg, så att jag ska slippa hålla på att blondera och slita på det i framtiden och det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig. Dock snyggt, men mycket mörkare än jag förväntat!

2 kommentarer:

  1. Hej hej.
    Tycker håret ser RIKTIGT snyggt ut.
    Men man säöger ju att "allt klär en skönhet"... ; )

    Kram!!

    SvaraRadera