måndag 8 mars 2010

äntligen hemgång!

Nu ska jag pallra mig hem innan jag får ett nervöst sammanbrott. Har varit så mycket idag att jag varit förvirrad och haft ont i magen och huvvet större delen av dagen. Det kommer saker från alla håll, telefon, mail, chatt och i 2 olika system, känns som att jag håller på att gå i bitar när alla sliter i en åt olika håll på en och samma gång!
Nu kom snälla Sus och sa att hon satte mig endast på en sak imorgon, vilken lättnad!
Jag har drömt mardrömmar om jobbet senaste två veckorna och har allmänt svårt att sova eftersom jag drömmer att jag är på jobbet i de mest kniviga situationer!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, sitta framför teven och virka på min lilla grytlapp.. ja, skratta ni, men det är verkligen avstressande!
/tant sandra

2 kommentarer:

  1. Sandra... Vad hände med rock´n´rollen???

    SvaraRadera
  2. Jag broderar tavlor till Linus..MKT avslappnade..Och roligt =)

    SvaraRadera