söndag 29 november 2009

tokshopping på Jysk

En helg full av adventspysslande. Dessvärre räcker ju aldrig tiden till, så jag är långt ifrån färdig. Fick upp ljusstakar och stjärnor, planterade ett par hyacinter och där emellan städa, tvätta, dammsuga och fixa lite lite adventsmys.

Började lördagen med ett beök på Jysk där jag fått tips från andra bloggare om superfina prylar och de hade verkligen rätt! Den här zinkkrukan till höger ingick i en grupp med tre i olika storlekar och kostade just nu bara 50;-!
Det underbara träskrinet här ingick i en serie där varje del kostade 69,50;-! Det hela slutade med att jag kom ut med två påsar och en säck full med vackra ting och 700;- fattigare. Haha!

Igårkväll tog älsklingen med mig till O'Learys för en pizza innan jag skulle på fest hos Fija och han skulle jobba. Det var precis var vi behövde efter en fullspäckad dag! I gengäld ska jag ta med honom till Kalmar nästa fredag för lite julklappsshopping, middag och Mustaschkonsert som avslutning på kvällen! Längtar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar