måndag 9 november 2009

uppdatering

Vart så dålig på att uppdatera, händer en massa men tiden räcker inte till! Har massor på jobbet, så där hinner jag inte skriva och hemma ska man laga mat och dona och datorn känns inte så lockande efter 8 timmar framför skärmen på jobbet. 
Ikväll ska älskling och jag hjälpa Fija att flytta sakerna från lägenheten. Likabra att få det gjort även om det innebär dubbelflyttning sen när hon får tillträde till sin egna lya. Men men, vad gör man inte för sina vänner. <3

Igår var jag med darlingen i Emmaboda när han körde cross. Kikade en stund men sen blev d kallt och klockan sprang iväg så jag tog bilen in till Lindås och mina favorit Loppis/Antik affärer. Gick runt och kikade på precis allt och hittade endel guldkorn som jag plockade med mig. Räkningen slutade på 300;-, plus 100;- för en stor taklampa i glas till brorsan. Den va rätt cool faktiskt, ser ut som en sån där hypermodern historia. Ska se om jag får ändan ur vagnen och fota prylarna och lägga upp här.

Ikväll kommer mor o far hem från Budapest, den var mammas första flygning så nu när det gick så bra är hon jättekaxig och säger att vi ska ta en resa till nåt varmt ställe när pappa fyller 60 nästa år. Härligt! :D
Längtar så efter att komma iväg till ett sånt ställe, har ju inte vart iväg sen Turkiet förra hösten! Jag måste ha minst en vecka varje år, annars kryper jag ur skinnet!

Malmö imon, jippi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar