tisdag 22 februari 2011

Ve, jag har sån träningsvärk i magen efter gårdagens ridlektion. Någon hade roat sig med att sudda ut alla ridlärarens "D" för dressyr och skrivit dit "B", dvs barbacka.
Då får väl alla rida dressyrlektionen barbacka då, tänkte ridläraren.
Och det var så roligt!
Riktigt bra balansövning också att köra alla gångarter, speciellt galoppen, skänkelvikning, bakdelsvändning m.m, men nu känner jag som sagt av det i magen och värre lär det nog bli imorgon!

Nu ska jag köra hem och plocka upp Robin, som förmodligen ligger i soffan och myser med ett gäng Lantliv!
Vi ska vidare ut till mor och far för lite mat och mys, sen ska vi nog till farmors och gå igenom lite fler saker så huset kan tömmas snart. Ska se om jag kan hitta nåt mer roligt!

Här nedan är några saker jag kommit hem med sen tidigare rensningar.

Ryakudde i härliga färger, samt ett stort vitt överkast till vår dubbelsäng.


Ljuslykta, i teak. Dock är inte glaset orginal, för som så mycket annat har det gått sönder och bytts ut. Hittade dock samma lampa med orginalglas uppe i Lindås förra helgen, med genomskinligt glas, tyckte detta var finare.


Vas som känns väldigt 70-tal. Är det någon som vet ursprung?

1 kommentar:

  1. Vasen kanske är tysk?
    Kolla med bloggen Tusen Vaser.
    Hon har kläm.

    SvaraRadera