tisdag 10 december 2013

snyggt kök

Måste dela med mig av det fantastiskt snygga kök jag såg på Hemnet häromdagen!
Den moderna stilrena och avskalade stilen föll mig verkligen i smaken och kombinationen med min favorittapet Woods White / Black från s White / Black Cole & Son gör det supersnyggt!

Jag håller på att ändra stil helt märker jag. Från det lantliga, till 50/60-talsretro, till stilrent, design, modernt med en touch av retro och framför allt smarta lösningar! Ikea har gått från flytta hemifrån affär, till hatobjekt och tillbaka till fullkomligt supersmart affär med billiga, snygga och smarta lösningar!
Robins och min stil håller på att flyta ihop och att tänka på smarta förvaringslösningar är ett måste i vår tvåa.
Just detta köket är från KVIK och bostaden ligger på Hästö.






Bilderna är lånade från Hemnet.

1 kommentar:

  1. Ja det var fint, men jag skulle nog sakna överskåp :)

    SvaraRadera