tisdag 22 november 2011

lite av varje

Här kommer lite bilder som mobilen snappat upp sen senast. Sitter och jobbar övertid för att få ihop till de tre dagarna som vi ska åka ner till Spanien och hälsa på Robin som jobbar i Altea. Ska bli så roligt!

Snygga glas 25;-/st på Åhléns.

Min favorittapet, har bara inte bestämt var jag ska ha den, bara att jag ska ha den.
Den andra är ju typ samma, men lite mer diskret, kanske fondvägg i sovrummet?

Ser ut som reptilskinn. Finns det inte nån serie som heter Reptil? Detta var det enda från auktionen som var något att ha. Orkade dock inte stanna och vänta så jag vet inte vad den gick för.
Gustavsberg tryck i botten.

Och så lite hoppfilmer från gårdagen, det gick verkligen bra, litar mer och mer på henne för varje gång och även om det kommer ett litet ful-språng här och där så går det bra i det stora hela. :)

Trekombon.

Revansch, Bellixi hoppar hela banan perfekt, tom enmetershindret!

Felfri ritt runt banan.

Annan version av banan.
"Det var perfekt, men hon ångrade sig" Finurligt språng på tredje hindret.

9 kommentarer:

  1. snygg reptilvas! den kunde du kanske ha fyndat? visst heter den reptil, design stig l.

    SvaraRadera
  2. Har tapeten med silverbjörkar i sovrummet som fondvägg. Fin men matchar inte helt den vita jag har i övrigt i rummet. Var noga med nyanserna. Är dock väldigt nöjd med den ändå.

    SvaraRadera
  3. Allt det gamla goda: Ja, jag hade nog kunnat få den för en billig peng om den undgick någon av alla antikhandlares ögon, men det är väl föga troligt, såg att många var på plats. :/

    Borgmästaren: Nu blev jag väldigt nyfiken på att se ditt sovrum! :D

    SvaraRadera
  4. Hej Sandra! Kul att du hittade till mig så jag kunde hitta dig:)) Alltid kul att stöta på blekingetjejer på bloggen:))

    Härliga fynd du gör och vad mysigt ni bor:))

    kram på dig och trevlig kväll:))

    kråke

    SvaraRadera
  5. Reptilvase av Stig L var inte dum! Såg en gul på Myrorna förra veckan. Kostade 600 kr. Och hade nagg. Och den gula färgen är ful. ;)

    Tapeterna gillar jag också! Den till höger har jag som fondvägg i hallen, relativt billig var den också. :)

    SvaraRadera
  6. trillivippa: usch, säg inte så, nu fick jag jätte-ångest! Vi får låtsas att den gick för 1400;- eller nåt! ;)

    SvaraRadera
  7. Vill bara säga Hej och Tack för trevlig läsning! Brukar kolla in på andra retro-/antikbloggar med jämna mellanrum men har tyvärr missat din - fram tills idag! Nu ligger den på bevakningslistan och jag är så nyfiken på dina nästa loppisfynd och på hur fint ert hus kommer att vara när det är klart!

    SvaraRadera
  8. Elin: Va roligt att du hittat till mig! Har du någon blogg som jag kan kika in på? :)

    SvaraRadera
  9. Ingen blogg tyvärr, får hitta på ett lagom stort projekt att blogga om först. =)

    SvaraRadera