onsdag 7 juli 2010

säljes




Som ni vet så ska vi flytta till vårt underbara hus vecka 30 och jag börjar väl lite smått inse att allt jag samlat på mig i vårt tillfälliga boende, en 350 kvm stor skola, inte kommer få plats på 150 kvm.
Så därför kommer jag lägga ut de saker jag inte kan ha kvar och idag blir det detta lineskåp som jag gissar på är 40-tal.
Min plan var att måla det vitt, shabby chick, byta knoppar och kanske skriva något fint i snirklig stil. Jag har inte hunnit så långt, som ni ser.
Endast fantasin sätter gränser och det är bara att googla lite så kommer det upp tusen och en idéer om vad man kan göra med ett gammalt linneskåp.
Om ni är intresserade, lägg in en kommentar och säg ett pris som du tycker det är värt.


1 kommentar:

  1. Jag kör ändå på att det är för funkisfint för att måla!

    SvaraRadera