fredag 30 april 2010

valborg

Satt och pysslade lite häromdagen..

Ikväll blir det grillmys med mina kära vänner. Satt och hade myror i brallan för alla andra hade massa saker planerade och själv skulle jag bara sitta hemma o kolla på film och känna mig nöjd med det. Nu när jag tänker efter och faktiskt har något att göra så kände jag hur tråkigt det lät, så jag är jätteglad att jag råkade halka in på Johnnifers lilla grillfest!

Innan dess ska jag in till Fija som håller på att flytta. Vi ska pimpa hennes nya lägenhet, ska bli roligt! Kändes tråkigt att lämna J hemma alldeles allena, men han ska ändå jobba ikväll och innan dess har han en massa saker att pyssla med, så jag kan åka och roa mig med gott samvete.

Imorgon ser jag fram emot Eskimåklubbens loppis! Där gör jag alltid fynd och det är en av de bästa årligen återkommande loppisarna i stan! Can't wait! Tar mammsen med mig, vi är ett riktigt radarpar på våra loppishärjningar!

Ser även fram emot att grilla med Em & co, då ska vi ha en liten brasa på tomten. Får köpa lite marchmallows och några denniskorvar så ville och jag har lite att roa oss med!

Har fortfarande inte fått något avi med posten, så jag vet inte vad jag vunnit. Spännande!

Just det, hittade ett superfint hus på Hasslö, renoverat i gammal stil, ungefär som jag vill ha det, förutom badrummen och lite andra småsaker då. Är dock inte intresserade av just detta huset även om det verkligen var superfint, för J skulle hellre dö än bosätta sig där. Sen va det inget garage heller och jag blev avskräckt över att man utöver priset på 2 175 000;- måste anlägga ett nytt värmesystem. För vem vill ha direktverkande el i dagens samhälle? Suck. Lägger upp lite bilder för allas njutning!
Bilderna lånade jag såklart från Hemnet!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar