torsdag 29 april 2010

jag vann!

HJ nr 14
Vinnare i Antik
12 vinner antikt till påskbordet***********************K Groth, Eskilstuna. M Karlsson, Varnhem. G Karlsson, Kallinge. A Frennesson, Angered. A Karlsson, Nybro. L Laakso, Molkom. M Rising, Bergsjö. K Carlson, Uppsala. L Forsberg, Norrtälje. S Ottosson, Karlskrona. G Olsson, Visby. I Clarin, Getinge.

Jag hade glömt kolla namnen som vunnit i Hemmets Journals tävling där man kunde vinna olika snygga retroprylar för påskbordet. Slängde in ett svar på nätet och nu tittade jag lite slött, då jag inte brukar ha turen att vinna saker. Och där står mitt namn! JAG VANN tjuter jag utan att tänka först och alla på kontoret vänder sig om med stora ögon. Haha!
Ja, det är lätt att glädja lilla mig! Nu ska vi bara se vad det är jag har vunnit, för de som utsågs till vinnare fick en av de 12 prylarna slumpmässigt valda åt sig.
Har dessvärre inga bilder nu, men fixar ikväll på de olika sakerna!
Jag hoppas på ägghönan!

(Och jA, jag läser tanttidningen Hemmets Journal, när jag är hemma hos momo. Deras antikspecialer är riktigt bra! I övriga fall river kära mor ut alla antikartiklarna och ger mig i fina plastfickor. Jag har snart till en bok!)

2 kommentarer:

  1. Skönt att det inte bara va jag Marie! ;)

    SvaraRadera
  2. Va kul =) grattis..

    Jag brukar med läsa "tanttidningar" som mamma prenumererar på =P

    SvaraRadera