onsdag 21 september 2011

köksinspiration

Blev så grymt imponerad när jag såg hur vackert köket blivit hos bloggerskan An angel at my table, så jag måste bara visa er hennes bilder. Så vackert allting, luckorna, golvet.. Åhh!
Snacka om att det verkligen sporrar mig att få köket klart, synd bara att jag inte är en snickare, så jag hade kunnat göra allt själv! :)
På torsdag kommer rörmokaren och då kommer han och J förhoppningsvis få hela avloppet på plats! Känns skönt att vi äntligen börjat ta tag i köket igen efter sommarens paus när vi bara sysslat med målning ute.
Och appropå målning så är det otroligt vad lite vit färg kan göra för helheten i ett rum, jag längtar verkligen tills vi kan börja måla ordning allt, men först ska det ju planeras och byggas, så jag får nöja mig med de rum jag målat på övervåningen. Titta och njut nu!





2 kommentarer:

  1. Kul att du tycker om mitt kök! Lycka till med renoveringen jag vet vilket slit det är. Men man vet ju att det tillslut blir bra!
    Mari

    SvaraRadera
  2. Påminner lite om hur du själv har planerat ditt kök, om man sätter dit köksön. Fönster ,dörrar o matplats ligger lika som på bilderna här.
    Kram

    Mammixx

    SvaraRadera