söndag 28 november 2010

1:a advent

Det har nog aldrig inträffat att det ligger 2 dm snö den första advent!
Jag myser i fulla drag, älskar jul och älskar snö!
Var i Boråkra och lastade ved under det värsta snöovädret, inte så skönt, snön var så blöt så det droppade om hela mig när jag kom in i bilen. J körde hem traktorn, så vi kan använda den när vi skottar och passade även på att ta med sparken, så jag har susat med den nerför backarna idag, så roligt!
Jag har adventspyntat och J har satt upp utebelysningen i plommonträdet, myspys!
Mamma, pappa & Jonna har varit här hela kvällen, J lagade fläskfilé med hasselbackspotatis och trattkantarellsås, såå gott!

Avslutar med lite adventsbilder!

Julbelysning!


Massa snö i Sofieberg!

Vackert!

Vinterpyntat.

Jonna & mamma i teverummet. Har äntligen fått upp min bokhylla! Nöjd med de stooora julstjärnorna!

3 kommentarer:

  1. Hej Sandra!
    Tack för att du gör så fin reklam för mig och vill delta i utlottningen. Visst är det mysigt med all snö vi fått nu till advent. Så fin din stora adventsstjärna är, passar jättebra i fönstre. Ha en riktigt skön dag!/Merja

    SvaraRadera
  2. Sällan att jonna hittar en dator vart hon än är... / Robin

    SvaraRadera