lördag 27 mars 2010

lördagen

Det blev ingen musik, satt och lyssnade på killarna istället och jag kan säga att det var längesen jag hade så kul på jobbet! Satt och röjde undan avtal tills ett, sen körde jag in till Pantarholmen och gick i secondhand affärerna. Trodde mig ha gjort ett riktigt fynd när jag inhandlade ett par Carlskronaridstövlar för 100 spänn. När jag sen kom hem och jämförde med mina gamla såg jag dock att det var fejk. Missade att det skulle stå Carlskrona på skaftet, vilken miss. Suck.
Nu kom föräldrarna till dom små barnen jag vaktat hem, så jag skiver klart sen.

Sådär, då var jag hemma igen, har som sagt vart ute i Skillingenäs med J och passat hans underbara syskonbarn. Har vart myckt barn idag, för när jag va färdig på Pantarholmen körde jag in till stan för att hälsa på Em som jobbade. Då satt hela familjen där, så vi fikade och hade jättetrevligt. Ville är ju för för söt och det är så roligt att jag förstår i princip allt han säger, trots att han bara är 3. Lilla Molli är den perfekta bebisen enligt mig, alltid glad, vaken och med, spyr aldig och tycker om när jag håller henne. ;)

Nu är det nån himla cowboyfilm på sexan, alla springer runt och skjuter alla, gillar inte sånt, men orkar inte gå och byta kanal. Hade velat se en skräckis, men pallar inte vara rädd helt själv i detta stora huset! J jobbar och kommer inte hem förrän framåt fyra. Kanske ska gå och lägga mig och läsa klart den där boken jag fick låna av Mysan för typ ett år sen, så hon kan få tillbaka den snart, pinsamt!

Glöm nu inte vrida fram klockan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar