fredag 4 december 2009

pinup

Jag lyckades! Är så s u p e r nöjd med blogens nya utseende, älskar 50-tals pinuppor! :) TUSEN tack till itkupilli!
Tyckte bloggen såg så tom ut på sidorna, men det löste ju sig nu. *lycklig*
Sitter med J och Rickard och kollar på Idol, kan inte fatta att Erik hänger löst, var helt säker på att han satt säkert! Är ju verkligen top 3 nu, så svårt att välja, tycker alla tre är lika bra på sina olika genrer! Spännande!

Tror fanimej att Eriks Run to the hills är något av det bästa jag hört i Idols historia, även om jag har Calle närmast hjärtat.
Jag tror Tove åker ikväll, men fan va duktikg hon va nu på duellen!


Jepp, där åkte hon..

Nu ska jag nog lägga mig, ska se om jag kan komma in till stan till 10 imon, sen ska jag äntligen klippa mig igen 10:45. Blir nog uppklippt page igen, fast jag vill spara på längden, tanken är att jag ska ha långt igen nån gång i framtiden. Fast just nu är det bara så slitet och allmänt risbuske, så helst hade jag velat klippa av allting. :/
Ska googla lite bilder..

1 kommentar: