torsdag 17 december 2009

morgon

Det va så stilla och vackert i morse när jag äntligen lyckades masa mig upp ur sängen.
Tänker ofta att jag måste gå upp tidigare för att slippa stressen och istället njuta av
morgonen, men det är som fördömt. Jag klarar inte av att gå upp innan 07:00 och ibland znoosar jag till och med ända till 07:20, då blir det stressigt! Hinner nästan aldrig i tid till jobbet, men som tur är har vi flex, så jag brukar sitta kvar till några minuter i 17. Tycker jag jobbar mer effektivt på eftermiddagen i vilket fall. Usch för att vara kvällsmänniska på morgonen!

2 kommentarer:

  1. Ja, jag har fastnat! Höll dock på att ryka nu när alla varslades, men fick ett mammavick, så i dec nästa år måste jag börja fundera på vad jag ska göra med mitt liv. Är du kvar fast sjukskriven?

    SvaraRadera