lördag 17 januari 2015

v 39


Nu har jag äntligen lyckats välja ut bilderna från gravidfotograferingen hos Agentumfoto den 8 januari! Tanken var att välja ut 10 från de drygt 40 bilderna som jag fick mailade till mig.
Det är väl inga problem tänkte jag först, men det var helt klart lättare sagt än gjort!
Många tankar fram och tillbaka, och tillslut lyckades jag få fram 11 st, tur att det gick att beställa en extra bild. Nu ser jag med spänning fram emot att få se resultatet av dessa bilder i färdigredigerade format! Fick ett smakprov ovan, helt fantastik bild, tänk vad en duktig fotograf gör för bilderna!

Denna veckan har varit väldigt hektisk, med många bokade saker och det kändes helt okej i slutet på förra veckan, innan sömnproblemen eskalerade.. Har inte kunnat somna på hela veckan, jag har försökt sova, men legat och snurrat som en kåldolme, legat och läst en evighet men i samtliga fall får jag se mig besegrad och istället gå upp vid tvåtiden och sätta mig framför tv'n med en tallrik flingor. Nån timme senare har jag lagt mig igen och lyckats somna ganska så snart. När Robins klocka sedan ringer halv 6 vet man aldrig om jag lyckas somna om, eller om  jag får gå upp och sätta mig framför tv'n med morgongröten istället, Efter nån timme går det bra att somna igen, så som ni förstår så är det ingen höjdare att ha något som helst bokat på dagarna, helt inte innan kl 15 iallfall, för när jag väl somnat stänger jag av larmet och sover till mellan 11 och 13.
Nästa vecka ska jag inte boka någonting där jag måste lämna huset, men folk får gärna komma hit på besök istället. Så får man väl göra? :)

1 kommentar: