måndag 9 september 2013

vinnare igen!

Nu är det dags för ett nytt inlägg här på bloggen.
Eftersom jag haft kameran på lagning så har jag inte fotat mina senaste loppisfynd, så det kommer framöver eftersom jag nu fått den tillbaka, i fullt fungerande skick! Hurra! De hade bytt fokusmotor, så jag hoppas att den håller sig hel nu framöver.
 I helgen har jag varit på sjön både lördag och söndag, så det kommer även lite inlägg om dessa utflykter. Annars har det rullat på som vanligt på Ekholmsstranden, besöker inte loppisar särskilt ofta längre, försöker istället göra mig av med alla överflödiga saker jag har, så har sålt ganska så mycket senaste tiden, men jag behöver fortfarande mer plast och framför allt så behöver huset tömmas då det ska hyras ut snart. Jobbigt! Har så mycket prylar jag vill ha, men alldeles för lite plats!

Jag använder fortfarande mest Instagram till att lägga ut mina retrobilder, så följ mig gärna där!



För övrigt så gick mannen och vann ett lopp i torsdags på Åby. Han har haft ett litet spöke där och mestadels haft andraplaceringar, så det var väldigt roligt att han äntligen lyckades spräcka nollan och komma etta! Och vilken vinst sen! Från att hamna sist i starten, till att vinna överlägset med fantastiska Britt Palema!
Här nedan kan ni se loppet, plus segerintervjun efteråt! :)


 

Från segerintervjun med mannen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar