onsdag 18 maj 2011

ett fynd

Visst blev det några loppisar på vägen hem från Göteborg, men utbudet var knapert. Fick med mig en sån där gammal "sätta blommor i pillimoj" som jag sätter foton i, samt denna skål med hällpip, 3;- respektive 10;-. Inga roliga retrosaker, men även min lantliga sida behöver bejakas ibland. ;)

Idag har jag varit i Stockholm över dagen, hälsade på kollegorna och gick igenom flödet för det jag jobbar med. Jättetrevligt att få lite ansikten på dem man pratar/mailar med dagarna i ända.
Höll på att sätta hjärtat i halsgropen i morse när jag kom till Kallinge och skulle checka in, då fanns inte biljetten på mitt kort! Det visade sig att bolaget som vi bokat biljetten med hade missat ställa ut biljetten! Ja jösses, att sånt ens kan hända! Tur att det löste sig och att vi var i tid, annars hade jag stått där med lång näsa.








1 kommentar:

  1. Fakir, så heter de där sätta-blommorna-i-pillemojerna.

    Det var ett mycket fint spillkum du fyndat.

    SvaraRadera