onsdag 11 maj 2011

dagens loppisfynd


Det har hänt endel sen sist, men jag hinner inte med att skriva, förstår inte var tiden tar vägen! Det viktigaste som har hänt är ju såklart att vi fått 4 små dunbollar ute i hönsgården!

I helgen har J och en kompis skrapat halva huset, hoppas på att få det klart till helgen så vi kan börja måla. Och vilken färg ska vi då välja? Trodde vi var säkra på ljusgrått, men nej, det finns ju så mycket fina färger. Nu är senaste buden en beigegrå färg som Carina och Stefan målat på sina knutar. Vi var ute en sväng med MC'n igår bortåt Kristianopel för att få inspiration. Hon ska ta med färgen i helgen så jag kan provmåla nån kvardratmeter.

Och i helgen ska jag åka med mamma upp till Göteborg! Ska träffa lite kompisar och förhoppningsvis shoppa loss lite. :) Är ledig på fredag, så det blir en riktig långhelg, hoppas på att det varma vädret håller i sig.

Idag hittade jag ett underbart pastelligt fat på Human Bridge, vet inte ursprung, är det någon som känner igen det?








2 kommentarer:

  1. Jag vet inget om det men har ett liknande, kolla här: http://elinasblandning.blogspot.com/2011/05/en-pastellig-slakting.html

    SvaraRadera
  2. Fatet måste definitivt vara en släkting! Hoppas vi får reda på ursprunget nån gång! :)

    SvaraRadera