onsdag 22 december 2010

julklapp!


Bild från Bluebox.
Fick en sån söt liten klapp av Annika i morse i form av cupcakesförklädd handcreme!
Den stod där när jag kom, men jag noterade det inte som en förändring först, när ögonvrån skådade något rosa, och det tog ett par sekunder innan jag fattade att det var Annika som varit i farten! Hon verkar veta precis vad jag vill ha, för sist hon varit i Malmö fick jag två små porslins cupcakes som jag har mina små pysselpärlor i.
De står där så fina i mitt vita tandläkarskåp som just nu agerar vitrinskåp.
Tack sötis!
Hemma väntar en liten klapp från Kinga, men det är inslagen, så jag vill vänta med att öppna..
Ikväll blir det julklappsinslagning hos Em o co, så girlsens paket blir klara lagom tills imorgon, sista dagen innan JUL!
Kan inte fatta att det är julafton i övermorgon, helt otroligt va fort detta året gått!
Får väl försöka göra en liten utvärdering av året lite närmare nyår.
Turen på stan igår var givande och jag hittade nästan alla julklapparna, samtliga inhandlade på H&M, så jag hoppas familjen gillar mjuka paket!

1 kommentar:

  1. Ja, hon är väldigt duktig =) tror hon tar 320 eller 350 för klippning! Så det är väl ungefär som de flesta tar?!

    SvaraRadera