söndag 26 december 2010

jul 2010

Årets julafton firades hemma hos Jenna & Johannes i Rödeby. Middag, Kalle, fika och klappar innan det var dags att bege sig till Johannishus för fortsatt firande, med middag och julklappsutdelning med mina föräldar och momo & mofa.
Vi hann besöka fem ställen innan dagen var slut. Man får passa på att vara flexibel när man inte har barn, för då vill jag nog vara på ett och samma ställe på julafton, men som det är nu vill vi gärna träffa alla och då är ju färandet lite självvalt.

Jag är glad för mina julklappar, Volumaster, pengar, presentkort på Wonderful av J, så nu ska jag köpa mej riktiga BH's som passar ordentligt!
Fick lite annat smått och gått med, men det tar vi en annan gång, för nu är det sovdags, Har kikat på Arn och ska upp vid 6 imon, det ser jag föga fram emot..
Avslutar med lite bilder!




Jennas fina dukning.






Leilas Rocky Roads.

Av mor&far fick jag förutom pengar, 8 st koppar från årets Stig Lindberg Retro Edition.

Vi lottar vem av syskon/sambos vi ska köpa till och detta året köpte Josefina detta coola set till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar