onsdag 3 april 2013

Instagram!

Hej på er!
Jag är horribelt dålig både på att uppdatera och läsa era bloggar, skäms på mig!
Men det är faktiskt Instagrams fel! Det är ju så mycket lättare och roligare att snabbt och lätt pilla upp sin smarta mobil när man har en minut över och ladda upp/kolla på era bilder där!

För er som inte hittat mig än så heter jag retrosandy.
Följ mig gärna, det är så roligt när man får respons på bilderna man laddar upp!
Och skriv gärna ner era användarnamn här om ni saknar mig som följare, la till alla som la ut sina användarnamn på vår FB-sida, The Retroblog Network, men det kan ju hända att några tillkommit senare som jag missat! Ju fler desto roligare!
Så tills vidare kommer jag fortsätta Instagramma istället för att blogga, vi ses där! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar