torsdag 8 november 2012

12-11-08

Åh, I'm in heaven, för nu har inredningsbloggarna börjat med sina fantastiska julbilder!
Insipration.com!

Är ni med lite julsugna, så kika in här:
Inredningsstylisten Anna Truelsen, My Lovely Things
Inredningsfotograf Carina, Made In Persbo

Två dagars konferens med middag och dans avklarat, lite lagom trött idag kan jag lova..
Dock bara 20 min kvar att jobba, sen ska jag hem och gosa ner  mig i soffan med god mat och lite X-files. Har kommit in i en sån period igen, minst ett avsnitt om dagen. Jag vet, jag är lite konstig. ;)

Förra lördagen bestämde jag mig för att besöka lite loppisar, men tro inte att de var öppna då bara för det! Suck.. Att man ska lyckas pricka in den enda röda lördagen.

I huset har jag fått mer hjälp sen senast. Pappa slipade alla väggarna och igår målade han och Robin första lagret. Spännande!

Hade väl egentligen inget vettigt att skriva, så lika bra att lägga ner. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar