onsdag 25 april 2012

mer tysk skönhet

Här kommer nästa önskemål för uppvisning! Föll ganska pladdask för denna för några år sen när jag hittade den i en antikaffär. Samma tillverkare som föregående. Tror jag gav 80;-, väl värt, för den är stor och rymlig! Just nu ligger det en massa gamla smycken i den. Det pratade vi om att ha som utmaning för ett tag sen, nån som är på? :)

För er som är intresserade av knästatusen, så gör det sjukt ont om jag råkar vinkla knät för mycket åt något håll, måste hålla det på samma plats hela tiden. Hade jag inte haft kryckorna hade jag haft stora problem!
Såna vardagliga saker man inte tänker på är helt plötsligt en utmaning, tex ta på/av byxor, strumpor och skor, lägga sig i sängen, sätta sig på toan, och att hoppa upp i badkaret och ta en dusch utan hjälp finns inte på kartan! Det är väldigt påfrestande när man är frisk i huvudet, men är så handikappad i kroppen! Kryper på väggarna här i lägenheten! :(





1 kommentar:

  1. Åh, den är så fiiiin! Drömmer om att hitta en likadan någon gång...

    SvaraRadera