måndag 16 maj 2011

Göteborg och kycklingar

Här kommer lite fler kycklingbilder! De är så otroligt söta, ulliga och gulliga!
Tyvärr växer de så himla fort, de har redan hunnit få små vingar! Snart byts dunet mot fjädrar och de blir till trotsiga små tonåringar!

Under helgen har det verkligen hänt så mycket i trädgården, blev så snopen när jag kom hem efter min Göteborgsvstelse och såg att alla syrénerna stod i full blom! Brukade inte de blomma lagom till skolavslutningen när vi var små?

Och Göteborg, vilken stad! Och vilka vänner jag har där! Träffade både Anna & David och söta lilla Emelie, som jag fick bo hos över helgen. Vi har pratat, skrattat, myst, shoppat, ätit sushi i massor, vinat och haft det allmänt bra! Tack underbara ni och tack mamma för att jag fick följa med! Mamma och jag som för övrigt körde inom Ullared på ditvägen, hittade massor av snygga och billiga kläder. :)







Tillslut vill jag visa denna fina karott som grannen kom och lämnade härom veckan.
Den kommer bli perfekt i mitt lantkök, när det blir klart! Tack så jättemycket! :)

1 kommentar:

  1. Jättesöta små kyllingar och du verkar ha haft en bra helg i Göteborg - men, inga loppisar? ;)

    SvaraRadera