måndag 27 oktober 2014

Köket är klart!

Sjunger som Carola i lördagens Så mycket bättre "halleluja och prisa gud" för nu är köket klart! Alltså, inte vi ska bara spika upp en list eller vi ska bara göra det, utan det är absolut helfärdigt. Fram till sista listen och jag fick tillomed de efterlängtade hyllorna på plats, trots att pappa egentligen bara ville hem o krypa ner under täcket! Alltså det är ett sånt fantastiskt jobb pappa och Robin har gjort denna helgen, vad skulle jag göra utan mina underbara karlar? Kärlek!!
Jag kunde inte släppa igår hur bra resultatet blev utan gick in flera gånger och bara tittade med glittrande ögon. Det blev inte alls som jag tänkt eftersom jag inte visste hur jag egentligen ville ha köket när vi flyttade dit, men slutresultatet är helt underbart! En blandning av mina olika stilar, pastelligt 50-tal, svartvitt modernt och med detta golvet fick det en lantlig touch också. Står man där vid diskbänken så känns det faktisk som att man är i den där lantliga gården vi drömmer om.
Hela kökets resa hittar ni på min renoveringsblogg, här.

Kök före:


Kök efter:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar