torsdag 4 september 2014

Sågen fynd - part 2

Höstens sista ros?

Torsdag och känner mig något bättre från denna monsterförkylningen Allan. Kan inte begripa vart allt snor kommer från! Det är bara host, snörvel och fräs som hörs här hemma. Usch.
Passade på att fota lite fler fynd när en ljus stund framkom i samband med frukosten, För äta är det roligaste jag gör här hemma just nu. Mackor och risgrynsgröt på korv. Det är så man börjar få julkänslor. Nej, nu ska jag sova.

Behöver hjälp att tyda dessa två autografer. Någon som känner igen?
Beatrice Hansson på ljusstaken?


 Invigde mitt "ljushus", mycket nöjd, men måste försöka få ut skrynklet där det varit vikt utan att göra brännhål efter strykjärnet.

Denna hade jag i stor variant sedan innan, alltid kul att hitta små tillhörande!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar