söndag 22 januari 2012

vems är svansen?


Jo, det är ju Lisa Larssons hästapålle!
Hade helt glömt bort den, så när jag gick igenom mina loppislådor på vinden blev det en glad överraskning när den tittade fram ur tidningspappret!
Fick den av husets förra ägare och hittade den första gången när jag var uppe och spekulerade vinden. Då låg den där i en låda med andra prydnadssaker, utan skyddande papper så det var tur att den klarat sig utan naggar!
Nu pryder den ädle springaren hedersplatsen på stringhyllan i teverummet.







3 kommentarer:

  1. Kul att göra fynd hos sig själv! Men att de satte märklappen så synligt! Många blev nog bortpillade.

    SvaraRadera
  2. Just den här serien av Lisas djur gillar jag, särskilt hästen och räven! :)
    Och tack - tusen tack för att du tänkte på mig angående Bellis-fatet. Säg till om det är något särskilt du är på jakt efter så ska jag hålla utkik!

    SvaraRadera
  3. Inte dåligt när LisaLarssonfigurer mm ingår i husköpet!

    SvaraRadera