onsdag 31 augusti 2011

morsdagspresent

Jag har övningskört i 4 år, jag har en egen MC, men fortfarande inget körkort. Detta är skandal.
Nu övningskör vi extra mycket, finslipar tekniker och igår övade jag krypkörning runt koner, hårda inbromsningar samt broms i lösgrus. Varför? Jo, för imorgon är det dags för Risktvåan och då vill jag vara väl förberedd. :) Efter det får vi se vad som händer, jag har körkortstillstånd till juli nästa år..
När vi kom hem vid halv åtta så tillät inte ljuset några vidare fotosessioner.
Helt sjukt att det redan är mörkt så tidigt! Brr, snart är den deprimerande årstiden här och det har ju inte ens varit riktig sommar än! Nej, operation övertalning för 2 veckor i Thailand kommer härmed återupptas!

Hursomhelst, nu pillar jag istället in ett par bilder av morsdagspresenten kära mot fick av mig i våras.
Vet inte om det är en skärbräda eller om det bara är en väggprydnad, men den blev ju bra till fikabrödet iallfall! :)


1 kommentar: