fredag 1 januari 2016

En snöfattig jul..


Gott nytt år till att börja med! Tänk att ett ovanligt händelserikt år redan flugit förbi, som vanligt hinner man knappt med. Nu är det slut på hemmamyset, det är dags att börja jobba och Robin kommer ta över marktjänsten här hemma.
Jag ska fundera lite över någon slags årskrönika, men tills vidare så kommer det lite mobilbilder från julen i Lindvallen. Det var tyvärr barmark och plusgrader nästan hela veckan, det var först sista dagen som minusgraderna kom och backarna blev riktigt bra att åka i.  
Men vi hade väldigt kul och trevligt ändå, vi var ju samlade hela familjen, både från min och Robins sida, så det var perfekt. Nästa år drömmer jag dock om en jul hemma, med gran, tomte och massa julmys. Lily fick inte träffa någon tomte, men julklappar blev det ändå och hon tyckte det var så roligt att riva upp paketen. Dock hade jag förväntat mig att alla papper och kartonger skulle vara mest intressanta, men hon föll för en liten lurvig robotkatt och gav till förtjusta tjut över denna. 
Den är fortfarande en favorit här hemma, så jag tror nästan att batterierna tar slut snart..
God fortsättning!













1 kommentar:

  1. Vi har tillbringat nyår i Grövelfjäll. Stora backarna är stängda men barnbacken öppen :-)

    SvaraRadera