onsdag 13 juli 2011

problem med bloggen

På senaste tiden har min blogg sett väldigt konstig ut, inläggen hamnar överst, medan välkomsthälsning, blogglänkar och bilder hamnar längst ner.
Har suttit idag och försökt redigera bloggen så allt ska hamna rätt utan större framgångar.
Är det bara min webbläsare som är konstig eller är det något fel på bloggen? Hur ser det ut hos er? Är det rätt eller är allt i en enda lång rad? Någon som har tips på hur det går att rätta till?

Idag bjuder jag på ett nytt fynd, som jag fick av J's morfars Birgitta.
Hon hade haft utrensning, så fick lite av varje, som jag kommer visa vid senare tillfälle.
Denna kannan heter Kurbits och är en nyproduktion från Rörstrand, designer är Katarina Brieditis.
Hade inte funderat över huruvida jag gillade mönstret innan, men nu tycker jag den är supersnygg och väldigt praktiskt för trädgårdens kaffestunder.

2 kommentarer:

  1. Nej den är konstig från min dator med!

    SvaraRadera
  2. Jag har problem ibland, men det har hittills gått att fixa. I förrgår gick det inte att lägga till text inuti redan skriven utan att den redan skrivna texten försvann för varje bokstav man skrev, men då fick jag göra en massa blankslag som jag sedan tog bort om det fanns blanka kvar.

    OBS! Hur gick det med de svarta partyglasen?? Skicka ett mail till mig - adressen hittar du på min blogg.

    SvaraRadera