torsdag 23 december 2010

dan före dan

Sitter på jobbet och har 20 minuter kvar tills julledigt! Ska in till staden och inhandla de sista klapparna, ikväll blir det inslagning och förhoppningsvis knäcktillverkning, smaskade i mig de sista i förrgår.

Ska eventuellt upp till pappa-mats i Perstorp om han inte hade för mycket att stå i. Tyckte jag kunde hjälpa till att klä granen eftersom jag inte fått göra det i år. :)

Härligt att höra en efter en droppa av och önska alla en riktigt God Jul! Har inte riktigt fattat att det är julafton imorgon!
Förhoppningsvis trillar det ner när jag kommer härifrån och kommer in till stan. Annika och jag ska börja med att luncha på Thaistället, sen orkar vi förhoppningsvis trängas bland alla andra som också är sena med julklapparna.

Ha en skön dan före dan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar