söndag 16 februari 2014

Thailand part 1

Såklart ska jag lägga upp bilder från Thailandsresan här, det har bara kommit så mycket emellan, sen är det så många bilder, så jag tror det kommer inlägg lite pö om pö istället för en enda stor soppa.
Det första jag gjorde när vi checkat in på hotellrummet var att gå runt och fota, för jag tyckte det var så snyggt! Fräscht, nytt och modernt! Det var en bra idé av mannen att ta ett lite finare hotell denna gången! :) Det kommer mer sen, just nu är jag fortfarande jetlaggad tror jag, har varit trött sen vi kom hem i tisdags!








2 kommentarer:

  1. Ser verkligen lyxigt ut, snyggt och fräscht.

    SvaraRadera
  2. Åh solbilden. Tänker på när du och jag var i Mexico då. Mysigt det ser ut på hotellet. älskar verkligen att bo på hotell.. =) Saknar dig Sandra.

    SvaraRadera